wtorek, 17 lutego 2015

Jedziemy na wycieczkę :)

Lubicie jeździć samochodem? Kto ma prawo jazdy ręka do góry? Moja przyjaciółka niedawno zdała egzamin i obiecała mi przejażdżkę:)  Gratulację !!! Będzie super :)  
Pamiętam jak jeździłam po Poznaniu, z moją przyjaciółką Karolą, gdy kupiłam pierwszy samochód :) Ona zrelaksowana a Ja zestresowana... :) :) :) Było mega :) Dziękuję Karolciu:)
A jak było u Was ? Pierwsza samodzielna jazda, pierwszy samochód, pierwsza wycieczka...

No to jedziemy :) Ale dokąd? Macie jakiś pomysł ? A może byliście ostatnio w jakimś ciekawym miejscu, które warto odwiedzić. Pogada nas rozpieszcza, jest dobra na spacery i wycieczki :) Potrzebna czapka, rękawiczki i szalik :) Moja czapka ma już kilka ładnych lat, znalazłam ją w domu u moich rodziców :)

Teraz stoimy na światłach :) Małe przypomnienie, bo czasami niektórzy zapominają: czerwone - stoimy a zielone - jedziemy !!!
Lubie jeździć samochodem :) szkoda tylko, że nie jest na wodę!!!

A na koniec moja prośba do wszystkich kierowców: każdy kierowca, który prowadzi samochód bierze odpowiedzialność za życie swoje, pasażerów oraz pieszych, jak również za życie osób z innego samochodu !!! Szerokiej drogi wszystkim życzę, bez korków, bez mandatów, bez wypadków. 
Pozdrawiam ciepło :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz