czwartek, 19 lutego 2015

Co dla ust :)

Błyszczyk czy szminka a może pomadka ??? - oto jest pytanie :)  Co lubicie bardziej? 
Czy jest jakaś różnica pomiędzy szminką a pomadką? Podobno szminka daje kolor ustom a pomadka chroni je i pielęgnuje. A Wy co myślicie? 
Co jest Wam bliższe błyszczyk, szminka czy pomadka? :)

Ja już dawno wybrałam błyszczyk:) a czerwoną szminką, piszę złote myśli na lustrach w moim domu:) Kto mnie zna ten wie:) 

Życzę wszystkim miłego wieczoru, chwili zatrzymania i odpoczynku :)
Pozdrawiam ciepło :)

6 komentarzy:

  1. Szminka szminką ale kapelusz pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjazdowy kapelusz ! mam podobny :) zapraszam na mojego nowego bloga modowego myślę, ze ci się spodoba Panią Dorota S Również ! Pozdrawiam :) Nelka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamo, z brzydkiego kaczatka przeobrazilas sie w pieknego labedzia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj styl: siostra zakonna ubrana na swiecka siedzaca na kiblu czekajaca na ksiedza przed spowiedzia. Sory, ale nie masz zadnego stylu i wygladasz jak moherowy beret w kapeluszu srajaca na kiblu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale super jak ma również odwagę przyznać się do niego podając swoje imię i nazwisko a nie kryjąc sie za "anonimowy".
      Masz odwagę ?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale super jak ma również odwagę przyznać się do niego podając swoje imię i nazwisko a nie kryjąc sie za "anonimowy".
      Masz odwagę ?
      Pozdrawiam

      Usuń