niedziela, 7 grudnia 2014

Mamy piękne ręce - co robić aby je bardziej polubić :)

Jak Wam mija weekend? 
Spotkaliście Św. Mikołaja? :) Ja w prezencie byłam na filmie "Bogowie" polecam, jeśli ktoś jeszcze nie widział :) 
Niedawno na http://facebook.com/StylistkaWroblewska pisałam o sposobach optycznego wydłużania nóg. Mam nadzieję, że przeczytaliście :) 
Dzisiejsze pytanie brzmi: Jak optycznie wydłużyć lub skrócić nasze piękne ręce?
Ja mam długie ręce, lubię je i dlatego mi nie przeszkadzają:) Są plusy i minusy:) 
Poznajmy plusy:)

można nosić zawinięte rękawy do długości 3/4 w marynarkach :)

nosić ozdoby.. i to nie jedną ale kilka jednocześnie :) 
 
 połączyć zawinięty rękaw z bransoletką :) 

 łączyć różne kolory materiałów i różne faktury materiałów :) 

poziome paski na rękawach:)

 nosić duże ozdoby 
(zasada proporcji brzmi: duże osoby - duże ozdoby, małe osoby - małe ozdoby)

 
 uwielbiam nosić duże bransoletki i to dla mnie wielki plus moich długich pięknych rąk !!:)

Aby optycznie wydłużyć ręce powinnyśmy nosić długi obcisły rękaw lub skracany nad łokciem. Ozdoby z umiarem, jedna wg w/w zasady proporcji. Unikajmy zawijanych rękawów o długości 3/4, oraz ściągaczy przy rękawach, szczególnie o innej kolorystyce niż cała sukienka lub bluzka. Paski pionowe na rękawach:)

Może macie jeszcze inne pomysły na optyczne wydłużenie lub skrócenie rąk? Napiszcie, podzielcie się ze mną swoimi spostrzeżeniami i sposobami :) 

Na cały tydzień życzę przede wszystkim optymizmu i radości :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz